Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 6, 2012

Yang Maha Mendengar.

salam.

tersebutlah kisah satu haritu, datangla bad mood aku, rasa sunyi and tensen² ngan sekolah. oleh sebab rasa macam terkurung di rumah, aku pun keluarla makan kebab sorang². time tu malam sda, tapi xrasa takut pun, ntah. bengong sdala tu agaknya sampai berani sangat kuar malam²...

dalam perjalanan balik, aku bermonolog sendirian, napa aku rasa selalu sangat keseorangan eh? padahal di sini ramai malaysian. boleh hang out sama².. but still, napa rasa macam aku teda kawan? and napa aku pilih untuk pergi ke Rennes ni sebenarnya?

so aku pun pandangla ke luar tingkap. ada sungai. siyes cantik dengan bulan yang mengambang. tiba² aku teringat impian aku time di Béthune dulu. nanti 3 final years aku mau rumah yang dekat ngan sungai. boleh pergi jalan² time tensen . rupa²nya tanpa aku sedar selama ni rumah aku dekat ja sebenarnya dengan sungai... subhanallah. siyes. aku terkedu. Dia mendengar apa yang aku minta selama ni, sedangkan benda kecik macam ni pun Dia boleh tunaikan, so mesti ada hikmah tersembunyi napa aku dicampakkan di sini.


Senyum lebar-lebar lepastu. Because I know that He's always there for me. All the time :)


No comments: