Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 28, 2012

saja.

salam.

I deactivated my fb's account sebab lalai berfesbuk saja nda pandai² kan stat belajar.
so apa² yang aku rasa aku mau merepek aku tulis di sini saja la yer.

I was thinking to start on preparing my lab's report for tomorrow when suddenly I felt like mau main makeup².
aku ada satu beg makeup ni, well, ndala lengkap pun, sebab aku nda suka sangat pakai.
it all started when mama and my makcik² and even my own sista bising² napa aku nda pandai bergaya and so on, aku pun ikutla cadangan diorang, pegi beli makeup. just the basic basic basic one, rily.
ada bedak muka, mascara, eyeliner and gincu. tu jer.

hampir 6 bulan aku sampai suda di France, nda pernah sekalipun aku pakai.
harini tiba² gatal mau pakai. pakai di rumah ja, sebab aku nda tahan pun pakai lama² (based on experience aku di msia tahun lepas huhu).
lepas pakai teruja tengok muka sendiri haha bongeng.
dalam teruja² tu teringat yang adik aku suka sangat tengok video makeup michelle phan di youtube.
so aku pun pergilah mengusha. and I found this.



ohhh myyyy hampir² mau nangis tengok video ni.
so suwiiittt ok! siyes macam cerita cinderella betul².
et ça me fait penser aussi à quelque chose.. quand est-ce que mon prince charming va venir me voir?
who knows? let the time decide.

till then.

No comments: