Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 2, 2012

nda tahan.

salam.

tadi kelas sampai kol 9 setengah ja. so plannya mau ke UEB jap ambil recipissé then ke CV tengok buku and jacket mama. terjumpa Hisham, so kitaorang pun jalanla sama². tengah hari tu aku terpaksa balik sebab ada rdv ngan mentor aku. sampai kat bilik dia kol 13h12, rdv kol 13h15. tunggu punya tunggu teda plang ya. ketukla pintu. tanya prof dalam tu Mr Calvez ada ka x, dia kata dia pun nda tau.oleh sebab aku rasa sangat penat aku pun baliklah. balik² tu tidur. sedar nda sedar bangun kol 4. terbaiklah. konon mau tidur sekejap ja skalinya sampai terbabas zuhur >< 

tadi baru ja terima emel dari mentor aku tu.


Bonjour,

Je suis désolé, j'étais dans la pièce en face de mon bureau et n'ai pas vu l'heure.
Pourriez vous m'indiquer à quelle date et heure, vous pourriez repasser. Merci.

Cordialement,

Laurent Calvez

tiba² rasa mau nangis baca emel dia. boleh x? ntahla. sesak ngan diri aku yang cepat sangat nak nangis, cepat penat and emosi yang bertukar². wahai cik yang ditunggu², silalah datang cepat. sebab aku nda tahan suda. and nda paham napa aku boleh jadi minta puji gila macam ni. rasa macam mau sekeh ja diri sendiri.

till then.

No comments: