Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 8, 2012

thanks :)

salam.


aku tau aku ni:
kadang² perangai nda macam orang yang umurnya mencecah 23 tahun,
kadang² terble² nda tau mau buat apa which can be so irritating, 
kadang² suka buat ikut suka hati,
kadang² nda pandai bajet bila kan bercakap,
nda outspoken,
nda pandai buat kawan, tapi bila sda lama kenal terlebih gedik plang,
cerewet and banyak komen.

buat kamu yang:
selalu ada di sana time aku sedih,
selalu ada di sana time aku gembira,
yang nda mengeluh layan aku bila datang gedik aku,
yang marah aku bila aku buat silap,
yang nda pandai jemu bagi aku nasihat and teguran..

terima kasih. ketahuilah bahawasanya kehadiran kamu sangat bermakna buat diri aku. dan aku harap kehadiran aku yang tidak seberapa dalam hidup kamu begitu juga. semoga Allah merahmati kamu selalu kawan :)

2 comments:

pendamba_cinta said...

emo?

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

moga ukhuwah berkekalan hingga ke syurga..
sayang DLA krn Allah