Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 14, 2012

persepsi.

salam.

dulu sumpah aku sangat gatal mau kawin. dengar ja word kawin terus jadi 'ulat bulu naik daun'~~~~ lepastu aku rasa weekend aku banyak diluangkan dengan meliat video kahwin di youtube and mengusha baju kahwin di fb or di tenet. ihiks. sekarang ni dengar ja word kawin, dia ikut mood lah, kadang² sedih, kadang indifferent. tapi selalunya yang second tulah. indifferent. no feeling. 



umur aku suda 23 tahun. kalo tingu umur memang layak sudah mau kawin. kalo masak aku pass suda. jadi 'menteri kewangan' pun pass suda. jadi 'madam' potpetpotpet tersangatlah pass jugak. tapi aku nda rasa aku matured untuk jadi bini orang. apatah lagi jadi mak orang. aku masih juga awkward dengan baby eventhough sekarang ni bila makin menua nampak saja baby mulalah datang gila tengok kecomelan diorang. eh. terover plang. haha. lepastu kadang² aku rasa aku ni nda dapat fikir rational sangat. lebih² lagi bila pms or time tengah cuti abc. Allahurabbi, aku pun pengsan melayan mood aku sendiri.

so sekarang ni aku lagi selesa sendiri, walaupun kadang² bila nampak gambar orang kahwin or dapat jemputan kahwin sedih jugak fikirkan diri sendiri. but yeah, I'll get used to it. lagipun mama belum lagi bising² suruh kahwin. kita lek² luuuuu hihi.

bak kata mama, "insyaAllah, pasti akan ada jodoh yang lebih baik untuk kakak ". (senyum)

kbai. mau usha jejaka encem lu. ahah.

No comments: