Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 31, 2012

New Year 2013

Salam.

Beberapa jam lagi tahun 2012 akan digantikan dengan tahun 2013. Franchement aku nda rasa teruja pun. Sebab aku rasa tanggungjawab akan bertambah selari dengan usia aku, tapi aku sangat nda bersedia. Dalam otak aku, aku masih membayangkan yang aku masih lagi seorang gadis berumur 21 tahun yang happy dengan hidupnya. Tapi mau nda mau aku kena hadapinya jugakkan?

Tahun 2012 memang best bagi aku, sebab impian aku untuk melancong akhirnya tercapai. Tahun ini saja aku pigi ke London, Manchester, Liverpool, Amsterdam, Munich, Salzburg (Austria), Seoul and akhirnya Istanbul. Lepastu walaupun susah and rasa mau putus asa aku berjaya jugak menghabiskan degree aku, which is for me satu pencapaian yang sangat besar. Alhamdulillah. Untuk tahun 2013 aku just harap aku boleh bertabahan dan boleh berfikir dengan matang, walaupun aku nda rasa that's really going to happen. hihu.

Lastly, Happy New Year 2013 korang :)

xoxo.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: