Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 9, 2012

father syndrom.

salam.

how are you? as for me, sihat alhamdulillah. cumanya kadang² gila menghadap buku. huehuehue. harini mau cerita pasal father syndrom. babah aku memang ada syndrom ni. haha. contohnya,cuti krismas ni aku free seminggu pun dia sanggup mau belikan aku tix untuk balik ke labuan. 

aku memang terharu bila babah buat camtu. kadang² memanglah mau ambil kesempatan tu kan, sepa yang nda seronok kena belanja tix balik msia. hehe. tapi bagi aku, duit tix kapal terbang tu lagi bagus dipakai untuk benda lain. sebenarnya mama pun sama ja fikiran macam aku tapi dia xberani mau sound babah, sebab kalo mama bising pun babah buat dek ja. so bila babah usulkan cadangan dia tu and aku pun tolak dengan cara yang baik, time tu barulah mama bising. sebab babah selalu dengar cakap aku. ahaha. lawakla mama ni.

btw they are coming to visit me april tahun depan insyaAllah. terkejut ok bila kol² mama cakap, " kak kami beli suda tix kan ke sana bulan 4 ni, standby saja kasi sedia plan jalan² aa". kewl gila. nada angin nada ribut tiba² suda beli tix kan. heee. oh nda sabar. tapi tulah, tengah pening jugak fikir pasal internship ni nanti. banyak sangat kena urus. hopefully semuanya berjalan lancar, amin.

okaila mau tidurla. take care uolss.

No comments: