Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 1, 2012

yeayy!!

salam.


aku pernah ceritakan dulu aku pernah mau naikkan berat badan aku, kalo boleh mau naikkan lebih dari 50kg sebab berat aku slalu constant ja kat 49kg.. guess what? lepas hampir sebulan lalu aku consume herbalife balik berat aku naik sikit!


fin bref taula naik 1 kg ja tapi sangat boleh buatkan aku hepi kut! akhirnya alhamdulillah. tapi aku xamek shake frequent pun, slalunya minum pagi ja sebab muak. rasa2nya kalo ak amek lgi frequent mesti naik lagi kan? and makan banyak2 lagi, setiap 3h macam blue cakap. minum air banyak2 tu xplak ak buat sbb nda suka ( suka hatinya ja kan haha). ndapala, plahan2la orang bilang.nnt biasala tu :D


bon weekend semua, tc :)


p/s: ada petua x supaya xmuak minum shake?


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

Nat_amy said...

tiba2 harini rasa nak baca smua entry blog anda..haha..

shake klu nk lebih sedap cmpur dgn susu..jauh sedapnya =)

Dila Matasan said...

aku slalu minum campur susu, tapi ntahla still jugak muak (banyak songeh kan minah ni haha)

Nat_amy said...

try guna soya plak..heee..n guna air sejuk..i mean air peti..hehe