Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 1, 2012

I hate them.

why do you always act like ur so almighty and so great as if all the foreigners are rubbish?

I've tried my best ok.. aku berusaha macam² just supaya aku boleh mengekalkan prestasi aku di sini. supaya aku boleh balik Malaysia cepat².supaya aku boleh tinggalkan this stupid and good for nothing country.

ko apa tau? tau memprovok orang ja kan. merendah²kan orang. as if asians ni bodoh sangat. rubbish. padahal kalo ko tu pergi ke malaysia, negara aku yang tercinta, ko kena layan baik² tau. xdala kena jeling², kena sindir², kena provok. 

harini, lepas beberapa lama aku tahankan, akhirnya pecah jua..entahla, sedih. susah. susahhh sangat. semangat aku betul² jatuh merundum. plan aku untuk buat report harini berkecai macamtu saja. and aku tau, susah untuk aku kembalikan semangat tu. sebab luka yang aku pendam ni memang terlalu dalam..

ma, dila mau balik. nda sanggup rasanya mau teruskan 2 tahun master di sini ni. nda guna pun kalo dila dapat no 1 or top ten dalam batch, they still look down at me. and now, j'en peux plus. how am i suppose to go thru another 2 years dans ce merde?

nangis sorang² dalam lab. macam siut.



No comments: