Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 21, 2012

syukur.

salam.

harini 21/06, in 9 days i'll be going home!! iA esok hari last stage/praktikal, cikgu plang teda, esok pagi mayb akan buat répétition (practice) depan thésards (orang² phD) then petang tu memang weekend sudala. isnin depan plang presentation. amin, doakan.

seminggu yang lalu, aku selalu berdoa, cepatlah masa berlalu. n Allah pun rupanya makbulkan doa aku, sampaikan aku plang yang kelam-kabut bila buat slides. tapi apa² pun alhamdulillah. aku tau banyakkk sangat yang Allah kasi kat aku:
-aku mau sambung study di bandar, Allah tempatkan aku di Rennes.
-mau rumah besar dkt ngan uni, dapat rumah 5 min ja ngan uni.
-minta diberikan kekuatan and kejayaan lalu Dia pinjamkan kekuatan dan kejayaan yang bagi aku impossible untuk aku dapat tanpa bantuannya.
-mau travel banyak², nah amek, sejak 6 bulan lepas, merata suda aku pergi: Prague, Dublin, London, Manchester, Liverpool, Amsterdam, Munich, Salzburg, Paris, Besançon, Marseille, Saint Malo, Carnac.. iA akan pergi Seoul,Korea seminggu lepas raya  and mayb jugak Turkey n Greece bulan 12 ni.

jauhkanlah aku dari kufur nikmat ya Allah. sebab aku rasa aku ni makin lama makin teruk. haih.

buat yang suda bercuti, bonnes vacances aku ucapkan. buat yang masih ada stage/praktikal n exams, bon courage pour la suite. 


take care!

No comments: