Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 8, 2012

salam.

ehem.

selamat hari jumaat semua!!! wah hepi berabis kan aku harini. padahal report sama slides presentation belum siap lagi. oh well, yang pentingnya weekend mesti enjoy, xmau da tensen² :D but actually tadi pagi aku tensen. siap nangis² macam orang gila. sebabnya aku mau tukar tiket balik msia, tapi hajatku yang suci murni untuk menemui familyku dengan lebih awal xkesampaian.. 

kemarin baru dapat jadual untuk presentation. ça y est, aku present 25hb kol 2 petang. kiranya antara yang terawalla jugak. budak² ni topek ngan izyan dua²nya pass 26hb. so dengan semangat yang membara², aku pun kol mama mau tukar tix. mintak tolong tanyakan auntie ming (makcik aku yang kerja kat mas) cemana procedure dia. brapa penalty kena bayar etc. so bila dapat jawapan dari mama tadi pagi, memang badmood trus la. n aku termengamuk skali. ntah. sakit hati. aku betul² mau tinggalkan negara ni. malaisie me manque bcp.. (i know i'm being a spoiled brat mais bon, i am pun).

so dengan mood yang nda baik tu ak pun pergilah kerja. sepatutnya pagi ni aku akan discuss ngan cikgu pasal report aku, tapi last² dia cakap dia busy so hari isnin baru discuss. memandangkan aku memang da takda mood, nda sampai sejam pun di office aku pun blah. balik rumah then tidur. bangun² tu rasa best lak tengok awan biru. and serta-merta aku teringatkan esok!

ada apa dengan esok? jeng jeng jeng!!! 


i'm going to marseille wehoooo! kalini bukan trip besa² ja tau, sebab slalunya naik train 6 jam gitu baru sampai sakit punggung dok lama². kalini naik kapal terbang uuu haha sakan! so this is the first timenya aku akan pergi travelling dalam france naik kapal terbang. slalunya merayau naik train tapi harga lebih kurg ja kan baik ak ambil flite, satu jam setengah suda sampai. unfortunately ahad tu aku akan naik train so 6 jam gitu baru sampai rennes. mudah²an aku tabah. uhukuhuk.

lepasni mau pergi ke kedai (bandar) mau tengok wayang sorang² then pergi sephora then pergi mcd beli délifrapp then pergi beli barang rumah. kalo sempat malamni aku sambung buat slides n report. kena tdur awal ler. esok kol 5 pagi da kena gerak :D

till then, have a nice weekend everyone!! 

No comments: