Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 18, 2012

:)

salam.

sori lama suda nda update. hari jumaat tu aku ada makan² ngan kawan² di lab, then kol 2 aku sda balik rumah, eskep nda pigi kerja petang tu ehee. baru beberapa jam merenung komputer,suda aku kebosanan tahap gaban. nasib bek budak² ni ajak minum petang di columbus. bagus betulla timing. aku pun pergila. and this is the first time ak rasa ak terlebih banyak cakap dari diorang sebab selalunya aku diam ja. ni mesti kes tensen pasal report. nasib bek hantar suda :D so lepas minum² tu pigi jalan² di parc du thabor :)


sabtu tu plak malamtu ada makan² ngan diorang. so petang tu sibukla aku masak sebab diorang ni bising² kunun ak xpenah masak pun untuk diorang. padahal selalu ja aku buat kek. ndapala. memandangkan ramai yang bakal pindah tahun depan so untuk kali ni jalah aku masak sedap².

lasagna + ayam masak lemak cili padi + udang butter :)

ahad plak time tengah syok² tengok drama korea tiba² fahmi msg. oh rupanya dia ada rennes, so dia ajak aku kuar. oleh sebab aku pun bosan jugak duk sorang², aku kuar la. ada drg ainaa and mimi skali. kitaorang g subway then g main game kinect ><  last² lepas 3 jam lebih baru sampai umah. sampai umah da malas mau masak. so macam besalah eh. makanan rutin aku la lagi jadi menu. then sambung tengok cerita korea. and last² aku xbuat pun slides untuk presentation aku miahhaa. ok patutnya aku kena sambung buat ni, tapi aku melencong sebab malas :p

oklaaa daa bai!



No comments: