Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 21, 2012

we.

salam.

kadang2 bila naik bus malam and ternampak couple duduk sama2, mesti aku akan teringat that one moment when we took a late night bus back to our residence, 4 years ago.

time tu aku tengah cerita kat ko yang aku mau kawin ngan orang labuan, kerja kat labuan, tinggal kat labuan when suddenly ko potong cakap aku and said to me, " aku mau kawin sama kau."

maybe tu aku masih ingat sampai sekarang sebab that was the first time ever seorang lelaki cakap dia mau kahwin ngan aku (senyum sedih). tapi kita tiada jodoh. aku cuma boleh mendoakan yang ko akan berjumpa dengan seorang perempuan yang lebih baik dari aku.

dan aku berharap kau juga akan mendoakan yang terbaik untuk aku.

nite :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: