Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Oct 2, 2012

Allah..

salam.

tadi pagi mama kol. walaupun perbualan kami singkat, tapi berita yang mama khabarkan kepada aku bisa membuatkan aku tidak tenang sepanjang harini.

kak *** and kak **** mengandung.

tapi, kak *** mengandung di luar rahim. then ada sumthing yang pecah sampaikan kak *** nda bole bernafas. baru saja operate minggu lepas and mama cakap darah daripada kandungannya yang pecah tu banyak sangat..

manakala kak **** pula mengandung normal, tapi, ada cerita di sebalik tu yang membuat aku sesak nafas. dan benci. dan sakit hati. dan bole membuatkan aku rasa mau menangis bila aku fikir²kan.

selama ni, aku fikir apa yang aku lalui ni sudah cukup susah and mencabar. aku suka merungut hidup aku bosan, terpaksa study, terpaksa melalui persepsi orang² tempatan di sini yang memenatkan aku mentally and fizikally,tapi cabaran yang mereka lalui lagilah getir, lagi hebat.

ya Allah, kuatkanlah semangat mereka untuk menempuhi ujianMu ya Allah. Engkau Maha Pengasih Maha Penyayang.

aci dila rindu :(

No comments: