Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 6, 2012

tamat tempoh.

salam.

apa effect kalo pakai serbuk perencah yang sudah expired 8 bulan lalu eh? ada sepa² tau apa akan jadi?? hehe. mari kita teraiiiiii! skill malas suda mau pikir selamat or nda, tengok macam ok ja structure dia, so go on jalah. jangan esok sakit perut suda. esok suda mau jalan ooo! 

so harini konon try untuk profiter bien la masa yang ada. okla kut, aku suda siap baca magnetisme and buat separuh TD 3 cinétique (skill sedapkan hati). lepastu banyaknya terbuang masa uhuk uhuk. banyak lagi kerja ni sebenarnya, mau kena print out reservation hotel,itinerary mau pergi hotel,tempat² menarik mau lawat, tempat shopping, transport and sekian². nda masuk lagi kena pack barang. aaaaaaaa. aku malasss! sesungguhnya jadi tour guide yang nda bertauliah itu sangat susah, walaupun aku suda pernah pegi tempat² tu. sebab time first time tu aku pergi aku just pergi ja, nda payah susah² mau tingu map, tingu mau ambil transport mana and bla² sebab orang lain yang buatkan. aku just ikut ja. skang ni, nah kau! doakan aku nda tersesat² ehh bawa dorang uhuk uhukk.

esok iA akan bertolak ke airport CDG pukul 6 petang, sampai sana dalam pukul 9 malam (baru masuk maghrib so okla, baru mau gelap), then aku akan stay di hotel 2 malam. ahad aku akan pergi jemput 2 orang auntie, relative aku, then maybe akan bersiar² dan menikmati pemandangan indah di Paris (haha yalah tuu) lepastu hari isnin iA akan jemput family aku and pakcik n makcik aku di CDG sebelum meneruskan perjalanan kami to 'Europe's Sin City'. kali ni ramai sikit yang datang, 8 orang semuanya, so aku rasa lagi riuhla trip kami kalini hehe ;) 

nanti kalo ada masa aku update lagi pasal holiday aku nih. kepada yang menyambut cuti Easter baik sekejap mahupun lama (macam aku 2 minggu lebih hehe), selamat bercuti and bonnes vacances! profitez-en biennnnn!!!! ^^

chiao, dun miss² me keh. ahaks.

No comments: