Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 29, 2012

BOSAN.

salam.

nilah masalahnya manusia ni kan. banyak kerja bebel, teda kerja bebel. aishhh. ada rasa mau ketuk nda kepala aku? hee.

kemarin akhirnya siapla suda kerja rumah aku. fuhh. berkarat ok otak french aku ni mau buat summary. sudahla translate dari english pigi french. macam manala orang yg jadi translator tu boleh survive aa? memang kagumla sama diorang. and so, kiranya lepas abis buat kerja tu mau pigi keluar mrayau pergi CV (bandar), tapi hujan :( nda taula napa semenjak dua menjak ni hujann jalah kerja dia. i still remembered time hari RRR tu, aku suda bersiap² mau keluar pergi dinner. dari tingkap rumah aku, aku jenguk kat luar rasanya macam xkan hujan. skalinya baru seminit kat luar suda hujan lebat. hujan batu plak tu. memang tabah jalah aku angkut hadiah yang berat² tu ngan angkat kain baju kurung aku berlari² ke bus stop. nasib bek bila masuk bus tu ada si dia. hahha. terus rasa macam hepi balik :p (sori tergatal lak hahaha)

oleh sebab nda boleh keluar, aku pun spend masa aku ngan tengok drama and movie. rasa macam best plak bila tengok benda alah yang bergerak² ni. yelah, sebelum ni sibuk menghadap buku mana nak bergeraknye kann. sedar nda sedar, pukul 3 pagi suda. bangun jangan cakaplah. kol 12 baru bangun. cuti ABC lagi, memang nda payah pikir mau bangun subuh ka apa. memang cuti² malaysia betul lah! haha! siyes lama suda nda camni. alhamdulillah!

and sekarang aku nda tau suda mau buat apa hoho. teringin mau tengok wayang, tapi suma yang VO start malam, kol 9 or 10 malam gitu. yang beri malasnya nanti balik rumah sorang², tulah scary tuh. tengok version french, hurm, kadang² aku pun nda paham lawak diorang. so better xpayah. lepastu macam malasla jugak mau mengharungi hujan nih. so last² macam aku akan stay jugakla di rumah harini. esok la plak pergi mrayau pergi CV window shopping hehee.

okla, tu jalah. nanti lagi aku update. daa.

No comments: