Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 4, 2012

sunyi.

salam.

alhamdulillah, kemarin secara nda rasminya semester 2 sudah melabuhkan tirai.. tinggal final exam in 3 weeks time and then praktikal 2 bulan and then balik msia!!!!! :))

berakhirnya kelas kemarin bermakna bermulalah sudah cuti aku. tapi kali ni cuti nda best sangat sebab lepas ni ada exam. so rutin aku kemarin n harini is BELAJAR. kalo mau diikutkan, aku penat. rasa macam lama suda belajar. tensen bila aku xmampu untuk paham. tapi aku keep on reminding myself, ini tanggungjawab aku, sudahlah guna duit rakyat untuk belajar sini, tu pun malas² lagi. so walaupun aku teda mood aku paksakan jugak diri aku study, so last² aku pun tensen sendiri. baru sehari 3 jerawat suda tumbuhhh ;"(

sunyilah rasa.aku bukanlah orang yang boleh study diam², aku jenis orang yang study sambil mulut pot pet pot pet. tula bila study aku pasang lagu kuat², g melalak, nda pun pergi kacau orang di fb. ada orang kata aku nda pandai bersyukur, parents mau datang pun masih mau emo² lagi. cuba kalo ko berada di tempat aku, berkurung dalam rumah seharian tanpa bercakap langsung pun dengan manusia lain (kacau orang di fb tu nda kira yer), rasa²nya ko boleh survive nda? kalo boleh, baguslah, aku pulak, hurm, so so. apa² pun, aku akan try untuk bertahan, ya beberapa hari ja lagi then i'll get to see them one more time, can't wait!

okla sori membebel. i just need to convey whatever i feels right now, if not i think i'm gonna explode.. huhu. bonne nuit! :)

No comments: