Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 2, 2011

macam-macam ragam.

salam.

alhamdulillah 2 hari sda puasa.bila pergi solat terawihkan,macam² ragamla aku jumpa.start dari tahun lepas,surau kg Durian Tunjung sda pasang aircond.(aku rasa sebab tulah makin ramai orang pergi terawih sebab selesa jak bila terawih,termasuklah budak² which makes banyaaaaakkkk ragam aku jumpa :p)


Ragam 1
tadi bila aku sampai pukul 7 setengah aku trylah mengaji kejap sementara tunggu isyak masuk kol 7h52 pm rasanya hik² suka atinya nganya.time aku baca tu aku perasan jak ada anak makcik yang duduk di sebelah aku ni asyik pandang jak aku ngaji.punyala lama dia tenung sampaila azan isyak.akak ni comel sangat kut LOL.bila aku pandang senyum kat dia tersipu² lak dia.haha comel :D

Ragam 2
sampailaaa rakaat yang ke-enam terawih.tiba² tengah aku mau fokus ternampak la pulak sorang budak ni "syahid" atas sejadah.ya rabbi.comel betul.kalo jadi budak² memangla nampak comel cuba kalo aku yang syahid sana rasa²nya kena puji ka tu oleh mama aa? heee

Ragam 3
lepas daripada ragam budak yang 2nd tu budak yang dari ragam 1st beraksi kembali.baru mau tahiyat akhir untuk rakaat yang kelapan sda dia tanya mama dia, " ma abis sda ka?" gitulaaa dia ulang² sampai abis witir.aihhh nda khusyuk nda khusyuk T.T

Ragam 4
dekat belakang aku tu safnya penuh ngan budak².bila abis jak witir tu bila orang baca doa tiba² aku tengok kosong sda di belakang tu.aikkk?heran jugak.skalinya laa keluar berebut keluar awal sebab mau ambil moreh rupanya.haha ada² saja.

comelkan comelkan dorang ni?aku harapla aku istiqamah pigi terawih.once aku sda malas memang aku malasla tu.janganla malas amin amin aminnnnn.hehe till then! ^^


No comments: