Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 13, 2011

arghhh benci!

jangan salah sangka plang,bukan aku benci orang ka apa.tapi makhluk² yang ada di rumah aku ni.ekceli besalah diorang ada di sini,rumah aku tepi belakang hutan,lagipun ni bukannya France,sana memangla dorang payah mau wujud.

makhluk first is CICAK! diorang ni sangatla banyak dekat carporche: adalah dalam 10 ekor,besar² lagi tuh.so bila aku mau ikut mama hantar or ambil faris dari tuition,aku akan tunggu mama buka kunci pintu automaticly,then dengan kelajuan yang luar biasa (cewah!) aku pun berlari pigi buka pintu masuk dalam kereta.sebab aku takut ya melompat jatuh huuu.

second : LIPAS! aku fobia betulla dengan spesis ni sebab dulu ada lipas pernah masuk dalam seluar aku time mama berkemas bilik huu.so tadi time sahur bila aku turun tangga aku perasan jak ada seekor lipas dekat dinding di tepi tangga tu,tapi aku macam nda kesah lagi,sebab tengah mamai² lagikan.lepastu bila mau naik ke atas mau bangunkan Faris,siyesss aku nda sanggup mau naik sebab aku takut nanti ya terbang dekat aku.tunggula aku di bawah tu.last² panggil mama temankan sebab nda lama lagi waktu sahur akan abis (aku nda kesahla aku bukan posa pun,orang yang posala yang kesian,tersedak nanti makan kelam-kabut).kesian jugak mama jadi madame inspector cari lipas tu.rupanya ada dia bertapuk di atas tangga tu.lepas bangunkan faris apa lagi,ambil shieldtox and then yaaaahhhhhhh sembur ya!lepastu sambung tidur dengan tenangnya eheh :D

thirdly: cicak besar aka BIAWAK! belakang rumah aku ni ada sungai ,so nda heranla ada biawak.aku ndala kesah sangat sebab belakang dapur aku ni ada pagar,tapi aku risaukan kucing² aku nih,c snow,c white and c cakah sebab dorang tu minta puji,nampak biawak mau jugak pergi tengok dekat²,karang kena ngap best tu banar.tapi nasib bek jugaklah sebab biawak² ni jarangla datang,selamat sket kucing aku.

okehla,nda maula bebel² lagi.mesti kamu bosankan baca aku bebel² eheh sori! :D selamat berposa suma! ^^

No comments: