Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 14, 2011

15 Ramadhan!

salam.

ada apa dengan 15 Ramadhan? hee esok ekceli Birthday aku dalam calendar Islam.menarekkan Ramadhan tahun 1989 jatuh bulan 4? rasa²ya dalam 10 or 20 tahun nanti mesti merasa jua tu Ramadhan bulan April.mesti best! ^^

seminggu nda posa,siyeslyla kerja aku makan makan and makan saja.macam kemarin,pagi sarapan,tengah hari makan nasi + sup,then petang tu mama bawa buka posa di pizza hut.yang minta pujinya kemarin aku plang yang lebih² makan (kalah lagi bha orang yang posa,terbarus banar),sampai 3 keping pizza aku ngap,tambah lagi ngan sup tuh which is sangat rare sebab paling banyak pun aku boleh makan is 2 keping pizza jak.kalo nda gemuk aku pun nda taula.gemuklah kau yah²! 

lepas makan pizza kemarin pigi men boling lepas setahun nda main :p

ouh ya cerita pasal gemuk ni kan,kan aku ambil herbalife.so bila sda consume haritu adalah naik 3 kg and then maintain gitu jak.bila cek BMI tengok² berat and tinggi aku tu memang ngam² normal.kalo turun 1 kg memang jadi underweight balik la T.T tapi yang peliknya aku rasa badan aku macam tu jak.sampaila aritu bila baju raya aku yang mama hantar pigi jahit tu sda siap.pigi try tiga² tu,tiga² kain baju kurung aku nda muat! and mama ketawa² sana sebab nya mama lemak² yang sepatutnya produced time aku minum herbalife tu suma pegi punggung,badan macam tu jugak.aihhh apa² jakla,asalkan bahagia~~

2 minggu lebih jak lagi aku memberambuskan diri ke France and memulakan semester baru yang pack sepack²nya! mama sibuk suruh aku list barang,tapi aku rasa without listing barang pun tudung aku sda aku rembat sampai 10,baju and kasut pun berlambak sda sampaikan bila aku cakap mau beli kasut raya mama siap sindir² napa nda pakai kasutmu yang ko bali sampai 5 pasang tu? aku pun akan jawab " ma,dila beli 2 pasang jak and yang atu tu memang khas untuk dila ke kuliah" eheh.and mama pun bising²la pasal kasut yang aku sda beli tahun² lepas yang aku baru pakai berapa kali jak tapi aku tau mama mesti akan belikan jua kasut yang baru untuk raya nanti.pa boleh buatkan anaknya sda pandai membali² kan heee :p

apa² pun,tahun ni mesti raya to the fullest!mesti bestkan dapat beraya dengan anak² buah aku yang berlabih tu hee.oklah mau tingu CSI lah,selamat berposa suma! :D

No comments: