Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 16, 2011

terlepas!

Salam.

sekarang sda kol 6h47 pagi di France.kiranya sda sejamla subuh masuk.Tapi ak geram! sebab ak mau posa arini tapi ak xterbangun.huaaaaaaa.sda set jam.kol 5h10 and yg lagi satu 5h15.ak sedar jak ak ttp alarm.then kunun mau tdur balik.skali bangun nah kauuuu 5h57 sda~~ (patutla tyme tdoq balik tu mimpi pelek2 huhu)

itu satu.semalam kitaorang habis klas kol 3 setengah petang.ekceli habis kol 5 setengah tapi cigu cakap dia ada hal.so nanti baru ganti balik.ok bila dengar tu banyakkk la aku plan mau buat.salah satunya mau study fizik untuk exam jumaat ni.tapi macam besalah aku.berjaur jaklaaaaa.bila kol 10 malam baru sedar mau cari buku( tu pun sebab ak asyik fikir merepek2 so ak xboleh tdur).jadila nota fizik aku tu bed time story aku ( skill macam xbesak ja :p) and bila ak bangun,tu diaaaa.nota ak penyek2 !!!! adui apala ak buat.kalo orang tingu mesti dia kata ak ni terlebih study (kununnnnnn hahhaha)

eh aku skang jadi distributor Herbalfe la. hahahha kunun~~ ekceli aku mau beli produk dia tapi amah cakap kalo mau dapat 25% discount kena daftar jadi ahli.so aku pun daftarla.bila tengok2,eh ak jadi distributorla (sori aku memang sakai fes tyme ni join benda alah macam ni hehe) tapi procedur di france ni pelek sket.kalo mau beli produk kena jadi distributor france.macam besalah France, complicated.macam xbesak.nasib baik ada kawan yang ak baru kenal di Besac tolong ak explain suma2.wahhh terharu.nama dia pun Dilla.suke2.jarang bha jumpa orang nama dila ni.atu tah sakai dikit:D

harini kelas suma pun subject yang ak berkhayal2 jak (suka hatinyaaa) ada BI(dorang cakap ada exam arini di Lab.suma pun glabah2.ak plak cakap "aku peduli apa" ).then ada math.dengan rotation dia,gradient,divergence dia,sumpahhhh ak xpaham.memang ak xakan masuk ecole la tahun depan.then last but not least,FG. kalo aku buat muka nyampah lagi karang masuk kelas rasa2nya ak kena attack atau x oleh "teman2" french ak yang ak sayangi tuh? wewewe

ok mau sarapan dulu!tata

No comments: