Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 19, 2011

ouh mau balik.

yaa ini lah kerja aku.mengupdate blog.dulu bila banyak kelas minta pujila mau cuti suma2.skang bila kan abis sda kelas mula la minta puji busan2 sana.siyesly anda sangat getek!!


harini cantik tau.aku bangun pagi tadi sudah plan mau buat apa.agenda harini shud be shopping + projek buat karipap.tapi lepas kol mama,dengar mama crita2 pasal dia busy bersihkan rumah,terus ak mau trasa mau menggeds di blog plang.best sebab rumah sda siap,tapi macam sedih la jugak sebab banyak sangat memori aku di rumah dulu tu.yang manis,yang pahit.kamu mau apa?meh ak cerita.ak xda kerja ni.heee


yang manis
cerita ni berlaku time ak tahun 6.kami cousin2 memang tengah gila mau berbasikal time tu.tapi ak xdak basikal.selalu pinjam basikal orang jak.satu hari lepas abis exam upsr:


babah: kakak bukalah pintu rumah.nah kunci
me: mbha.


bila bukak2,tada!!!!! sebuah basikal yang sangat cantik yang memang ak idam2kan berada di depan mata.siyes hepi gila time tu!siyes!


yang pahit
yang ni plang time ak kecik.time tu umur around 6 and nana 4 tahun.kami dulu kalo lepas makan tengah hari kena kurung tau.boleh keluar main kul 4 setengah and ke atas.time tu time posa and mau dekat raya.bila raya,family aunty la (her siblings yang xmasuk islam lagi ) akan datang ke rumah dia and selalunya kami akan beraya sama2.ak tengah excited time tu.yalah ramai jugak budak2 yang datang.and dengar2nya jennifer anak makcik helen yang kawin orang holland tu datang jugak.mesti lawa.so dengan semangatnya aku try untuk mencuba membuka pintu tapi nda dapat.oleh sebab aku geram,aku tulis macam nota kecik untuk mama aku:


kami main luar.mama jahat

and yeah.finally dapatla jugak kami pegi mrayau dekat luar.tiba2 dengar suara mama berteriak panggil kami pulang.and yes,bila balik tu memang abis kena hanger! (padan muka lawan lagi cakap orang tua hee)

nilah jennifer yang ak semangat sangat mau jumpa dulu tu.skang sda jadi model estee lauder

apa2 pun.life must go on.rumah baru pun best jugak.hee

dulu

sekarang (gambar 3 bulan lepas)

okies jum shopping! :D

No comments: