Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 5, 2008

missing them~~



teringat ngan cikgu marlina,cikgu kelas yang baik tp tegas.my feveret teacher,yes of coz chimie.teringat jugak ngan gurls dlm kelas tu,yg hanya 9 org,n boys yg lg ramai dr kami.rindu ngan perangai drg yg mcm2.rindu mau bergaduh ngan blue,yg mmg suka cari pasal ngan aku,specially tyme ddk dlm grup math tamb.teringat jgk dgn bj,yg suka pi tempat kami utk bergosip hampir setiap kali prep malam.rindu mau duduk di tempat aku,di belakang skali smbl tgk org tersengguk2 menahan tdur.n ya,rindu jgk mau tidur tem buhsan,surtout tem pai.but I cannot turn back time.It will remain as my memories...

11 comments:

SôFw@N said...

waa!! kelas ko ramai pelajar lelaki.. kelas aku plak ramai perempuan.... lelaki sikit jer kat skolah aku...

shinichi said...

aisy boleh lak dia ngantuk tym pai..ei cam best je life internat ni..ngee~

ps.ak nk komen 1st

ummu said...

Bha tido? Doalah anda minta djauhkn drpd menyaksikan bha tido,esp time dy ngangangangang~ trauma spnjg hdup uhuk3! (Anda suma sekian taw sy ni exagère orgny, mengaku plak hihi)

shinichi said...

ummu..kali ni saya yakin awak bercakap btol tanpa sebarang unsur exaggeration..hakhak

Dila Matasan said...

Sofwan:
Sek ak pn rmi pmpuan.cuma byk lelaki kmpl dkelas ak.kn lelaki pndi2.uhuk3

Duang yg keji:
Feveret ak,mau bt mcm mn.kira qada tdur ah.tp kalo dcni kn thn jgk even ngantk.tbh jalah.
Ak xsngka ko bkmplot sm ummu.cis!

Ummu lipus:
Ko memg exagere pn.lalala~=p

SôFw@N said...

hhihi... good school... hihihi... aku dulu dlm kelas byk perempuan.. malu giler dlm klass...

Dila Matasan said...

Hahaha.agakla.moi aussi.nsb bekla pmpuan bkn ak srg.huhu

SôFw@N said...

hihihi... aku pun... tp sekarang aku dah biasa berkawan ngan pompuan... they all nice to me... hihihi....

shinichi said...

tapi kat sini pun situasi yang sama kan..so xde pape pon aku tgk..hehe

Dila Matasan said...

^^

shinichi said...

bestkan detective conan..ngee~