Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 15, 2008

malaysian's exposition

salam.

kemarin,kami berjaya bt expo psl msia slps beberapa minggu@bulan menyiapkan benda alah ni.fuhh..lega..


gambar ni xda kena mengena ngan expo.ni gambar tem di futuroscope^^

expo tu pkl 6.30.kami abis kelas pkl 4.15 ptg.er 4.25 kot coz lmbt kuar.huhu.then lps tu,kami les filles yang rajin ni pun bertungkus-lumus la menggoreng popia.susah tau.sensitip btul popia tu.huhu.then potong kek batik makcik ummu n pakcik duang bt.keras gila!terpaksa memerah tenaga ni mau potong(exagere2)so,lps smbhyg tu,kami pn cpt2la pi IUT sambil membawa makanan dgn memakai baju kurung kami yg lawa nih.hehhe.bila smpi2,sikit ja org.peluang untuk membaham sate n nasi impit mmg tinggi la.ehhe.lps terangkan psl msia kat visitors kami,kami pn makan..nilah part aku paling suka skali coz dapat makan sate+kuah kacang makcik ummu yang pedas tapi sedap,nasi impit n popia+sauce makcik ipeyn yang sedap n mantap!^o^


sate buatan tours,sapa mau???



bagi aku,bestla expo ni coz dpt mkn byk!!ngeeee...oh ya.skang ni aku di Angouleme.esk kami ada reunion.kiranya mcm perjumpaan la.men gem,makan2.hopefully best!

To HIZAMI,happpy birthday!^^

okeyla.aku mau merayau pi tempat len plang.salam!^^

11 comments:

shinichi said...

mujur takde gmbar aku mkn kuah ummu yang PEDAS nak mati tuh
hahaha

Anonymous said...

tapi video dia ada.hehehe

shinichi said...

aisy jgn skali2 ko menyebarkan video itu..hakhak..weywey kek batik keras pun sbb ko x letak byk susu..dusy2!! haha

Dila Matasan said...

cish3!apsal aku pulak dilibatkan..bib yg xbeli byk susu.hehhe;p

shinichi said...

ces salahkan orang lak dia nih..xbek aa gini..haisy..
dlm byk2 plg xley bla..ipeyn buat ni..ummu buat ni..aku mkn tu aku mkn nih..ko mkn je eh?!

Dila Matasan said...

hehe.dah drg yang bt.kenala promote kan.aku cuma tlg2 ja.tp okla kan.dr xtlg langsung..:)

SôFw@N said...

aku nmpk sate... sedapnyer... apa?? kuah pedas?? nk tgk video tu...

shinichi said...

bha2 adoi dah ada org tau kewujudan video tuh..isy bhaya ni=P

Dila Matasan said...

sate?ehh mestila sedap.tgkla sapa btkan;p

hak3.blh ja.tp nnt ada org tu rahsia dia terbongkar;p

shinichi said...

ko makan je sate tu kan.hahaha~isy video tu rahsia kerajaan tours taw! hakhak

Dila Matasan said...

hahhaa..yalah2;p