Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 23, 2008

lalalla

salam.

minggu ni mcm besa,kelas.br jak abis kelas chimie td,3 jam plang tu.eih..nda taula napa arini terble2.terpaksala kuraj stadi balik chimie nih.huhu.

minggu lps plang,lps blk dr angou,kami piknik ngan madame.mlsla mau crita pn.kalo mau baca,pi blog pakcik duang ya.hehe.

xtaula mau cakap apa.xmood pn mau cakap.2 3 hari ni sensitip sket.hormon xstabil kot.td ada aktiviti.kena guna conditionnel.ntahla,bila bt benda tukan,tetiba aku rasa sedih+homesick sgt2.n then with chimie yg mcm apa ntah.tensen gla bila xdpt phm apa yg dia srh jwb.so,td bila blk tu,nangis lagi.bila smpi di oversea nikan,aku rasa macam makin cengeng la.sedih sket,nangis.kalo kira dlm ms sebulan,brapa kali la ek aku nangis?au moins sekali,mmg adala.mau bt mcm mn,benda tu jalah yg aku blh bt bila tensen+sedih.hmmm

minggu dpn ada exam math mr roger n madame domenech.chimie maybe 12 june(apsal tarikh ni jugak kena pilih?) n french dlm ms 3 minggu lg(ni pn mls jugak.tem ni aku bertugasla!!!!haiya!).so kesimpulannya,saya memang kena tabah sebelum balik msia ni.lallla

td,dgr kata,maybe tahun dpn kami akan berpisah.maybe,srg ja dlm setiap couloir(koridor).ya..molek sgt la tu(nada ironi)


ni gambar babah yg latest that i got,ngan abang ayong tem di pulau manukan.ada aktiviti shell kot. I miss him..

drg cuti sek next week.bestnya..mau cuti jugak.uhuk3.drg pi kl.shopping baju raya.jln2.ekcelikn,td xterpkir pn mau on9.tiba2 adala kwn aku srh on9.so on9la.tp last2 xchat pn.tulah melencong.okla,saya hendak keluar dulu.kena masak sebenarnya.xmaula eskep lagi.sian plang ngan yau n syazwan.salam!;)

13 comments:

shinichi said...

hurm xpe ah kalo xpham tym chimie,ak blh try explain apa yg ak phm..kite kne saling tolong kn? kuraj2! =)

Dila Matasan said...

:-)kuraj à toi aussi

SôFw@N said...

xsangka budak tours pun ada byk exam.. aku boleh memahami perasan korang...

p.s.
aku preqe tiap² minggu ada exam... :((

Dila Matasan said...

Huhu.2la sbbnya kena tbh!lalala:-)

SôFw@N said...

ok!! courage!!! kena courage ni...

shinichi said...

macik saya bosan la.jom men tudung botol

Anonymous said...

hak2..merepek jalah..mana ko mau dpt tudung botol?:p

Anonymous said...

olololoooo..sian die..hahaha

shinichi said...

eh?yau ada tudung btol *wink2* jomla

Dila Matasan said...

Cik dol:
Aik?=p

Pkck:
Nnt kta prctice men lg eh:-)

shinichi said...

no problem=)

Anonymous said...

bapa ko liverpool juga ka?wahahas...

Dila Matasan said...

yep;p