Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 23, 2007

sungkai sm2!

salam

sda 2 ari aku nda update blog.trasa mls plang.yalah,bla lg mau enjoy+bermls2an di rmhkan.ari ahad ni fly sda.sdih.uhuk3.neway,kali ni aku mskkan entries aku guna bm jakla.mls mau pkir perktaan bi.almaklumla,aku bknnya mantap pn bi.huhu

ari sabtu tu,like i said,ada kenduri doa slamat chez moi.sdp2 oo mskan makmon.ada udang msk merah,kari ayam,sayur campur(peberet;p),tapai,kuih surtout cucur cempedak(nyum3)haha..then,lps solat maghrib tu,ada celebration besday c nana.ekceli ya besday 25th september,tp mem kasi awl.lgpun 25 hb tu ya ada oral A1(exam french).mudah2an jakla ok.huhu

apa aku bt td ah?oh ya.aku pi UK ngan kak effa n nana.c nana mau bli brg2 sblm blk asrama.UK stands 4 Ujana Kewangan,not United Kingdom;p tem aku msk monegain tu,terserempakla ngan cikgu ridzuan(my bm teacher,suka gla cikgu ni)smptla juga bercrita2 sm ya.then,blk n kami satu family ambil gambar raya atas permintaan aku sendiri.ehehe.ptg td plang,mummy(my auntie)bt kenduri tahlil di rmh arwah nenek haji.best.kami mkn di ruang tamu.just family kami jak.aku ada tangkap gmbr td,tp di hp.mls mau transfer.ehhehe suma pn mls;)


eheh.sj jak letak gmbr byk2.tenet laju kan.neway,sungkai tu maksud dia berbuka puasa..bhs labuan dowh.bknnya nm tmpt.eheh.kla,blah dl.subuh mau msk sda ni.to all my fwens in semenanjg,slamat bersahur!^_^

No comments: