Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 25, 2007

::bon anniversaire!::

salam..

arini besday nana,her 16th besday.tp aritu sda smbt tem kenduri slamat aku tu.Aku cuma wish dia td tem mama kol hp dia.sian.kena siram ngan air oleh kwn2nya tem blk dr smbhyg terawih.hahhaha.padan muka;p

nway,arini aku pi shopping ngan mama aku.bli brg2.brabis dowh mama bli rempah2 tu.almaklumla,anak dara dia xpass lg masak.ngeh3.maggi bapak byk.esk mama ckp mau bli lg.ntahla.aku ikut jak.^_^

td lps shopping jap di UJ mama bw pi lawat kubur arwah nenek haji,arwah auntie run,sm arwah datuk razak di keramt.aku ikut jak.slalunya,kalo raya 2nd,kami akan pi kubur,then pi braya.thn ni mcm sedihla.arwah auntie run xda sda,nenek haji pn xda sda.pas2 aku pn braya di france.kira sedihla.td tem lwt kubur drg tu,rasa sebak sketla.xtau napa.maybe tem td tu brla aku sedar btul2 yg aku mmg akan meninggalkan family dicni.huhu.sdala.emo kang susah plang.

pas2,lps hantar faris pi sek agama,aku ngan mama pi bli rice cooker.jenama panasonic.okla kot.aku men bwk jak.pas2,pi bazaar ramadhan.bestla.harga dia lebeh murah dr di shah alam,n mmg lengang gla.maybe faktor ms yg msh awl atau tmpt bazaar tu besar kot.huhu.

buka posa td,mcm besa.di rmh arwah nenek ngan drg mummy n drg auntiela.menu arini,soto!yezza.best2.ehehe.tercapai hasrat mau mkn soto.kemarin pn ekceli mkn soto jgk,tp xsdp coz xda lada dia.ehhe.mbha tu jakla kot.mau tdr sda.bai,salam!

No comments: