Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 27, 2007

2 days more..uhuu

salam.
2 ari lg mau fly.sedey.the thing that i'm gonna miss ,raya ngan family.but of coz la kan,suma org pn sedey.bkn aku jak.raya di prantauan bknnya truk sgt pn.at least dpt la jgk experience kan.nway,ak bwk kuih n kek 4 raya.xtau la lps ka nda.aku ltak dlm kotak.mudah2an la lps.feveret aku tuh^_^

hmm..td aku timbang berat beg aku.21 kg.blm tmbh lg kotak.brg pn blm lg mskkan suma.esk mama mau bli lg perencah2 tu.gerenti bertambh la berat.tp xpala,kak asmahanna kt bw jak byk2.senior ckp,mesti ikut...ehehhe

arini,besday mummy.lps sungkai td,mummy ptg kek.kak effa blikan.sedap2.j'aime beaucoup.pas2 aku ada dpt kad dr kak effa.n duit raya aussi.nmpknya esk n sabtu kerja aku mengumpul duit raya la ni.yay!best2.

her besday cake.c'est bon!^_^
kad dr kak effa

kla,tu jak.xda idea lg.take care!

No comments: