Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Sep 4, 2007

::enfin,c'est septembre!::

salam...

yea2!akhirnya dpt jugak aku update blog arini..actually mau update dr ari ahad tpkan line tenet di blk aku tu sot2..tulah nda dpt update..huhu

ok,so ari khamis smpi ari ahad tu aku pi rumah kak fifi di sri kembangan,dkt ngan putraya,tdur di sn..bestla jgk..ari jumaat n sabtu tu,kami pi shopping dr pg n blk pkl 9 lbh..eheh..berabis bha shopping..^_^ n during tyme nilah,4 da first tymenya aku pi mkn kenny roggers n domino's..dlabuan xda bha,tulah mrasa dsni..;p

hmm..4 this week,kami ada graduation dinner esk mlm...yeaaa...bestnya!td madame adi blanja mkn roti canai n ayam apa nmnya tu..yg pentingnya sedapla!ehehe..then kami ada rehearsel utk esk..then,ari jumaat ni ada written test(french) n also final exam 4 maths..pray 4 me,ya!sdala aku ngok2 sket math ni..huhu.. ari sabtu ni plang,ada kenduri di rmh syazwan n mlat..aku xpastila aku dpt pigi ka nda..kiranya mau jmpa drg farahan..tgkla dulu..

tu jakla kot..nnt kalo aku dpt update lg dlm ni,aku mskkan gmbr ya..salam!^_^

No comments: