Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 1, 2007

::My Trip to KK!!::



Olla to all!
just drop by mau tulis psl my trip to kkeh aka kota kinabalu..here goes..



27 mai 2007
-nek feri dr labuan pkl 8,smpi dmenumbok pkl 9.30.lps check in di kompleks tabung haji,pkl 3 lbh,pi wisma merdeka.bli jeans,then mlm tu mkn di rmh auntie liau!lawa seyh rumahnya!

ni my pic ngan nana dlm kreta dlm perjlnn ke kk!




28 mai 2007
-we had our breakfast di sri bayu.then pi segama,mama tgk2 baju,apre`s,proceed to center point.shopping!!heee..pkl 2,kami tgk wayang,pirates of carribean 3.neway,ni adalah first tyme aku msk panggung wayang stlah 5 thn berlalu.sadiskan?huhu..mlm tu,mkn di tanjung aru.but i havent had a proper dinner pn,coz org tu lupa mau msk pesann aku..cish3..so,aku kongsi sm babah jakla.mlm tu,oleh krn kelaparn,i ate bread.huhu



29 mai 2007
-acara arini,mau pigi tuaran lwt babu tipul(babu is the same as
auntie@makcik..just panggilan family sblh babah)..kami srpn di sulaman,then headed to tuaran.besh jg.lama sda nda meliat scenery a` la campagne(kg) nih..ngeh3..then,we have our lunch there.sedap gak.eventough the meals were simple.^_^ then,blk kk,trus pi plaza wawasan.just tgk2 brg.huhu



30 mai 2007
-pg tuh,lps breakfast,pi signiture(kdai) di karamunsing.oleh sbb buku ruj yg nana mau tu xda,so kami pn pi center point lg skali.tem ni,aku just bli slipar jipun jak.warna pink.ngeh3.sj buang tebiat.buhsan sda pki kasut ladies2.huhu..then,kami check in di tang dynasty.tukar tmpt tidur 4 a night only.pkl 5 lbh,trn jap.pigi shopping!!hehhe..aku smpy bli beg tangan di parkson..satu set lg sm purse..hahha..lipus.mem srh aku tukar style.ya ckp guna beg sikut tu childish.bha ikut jakla,ada org sponsor bha itu.hehe..



a` la fin..
-bgun pkl 3 lbh pg.then nda blh tdur.adui la.pas2,mandi,then lps siap2,kami pn meneruskan perjlnnan ke menumbok.awl gila bertolak,pkl 5.45!adush..ndapala.yg pentingnya,sepjng prjlnn tu,aku tidur sj.sejuk2 lg kena aircond.tulah aku rs mcm skjp jak sda smpi.oh ya!kami smpi sn pkl 7.40.gosh,feri kami pkl 10.30.bygkanla brapa lm mau tunggu!huhu..tp ndapala..lepak2 dl.tp tem di feri tu,spnjg2 perjlnn tu,aku tdur jgk.suasana tem tu mcm di klas dl,tem tgh2 hari,bla ari panas n berwap.huhu.mmg tem2 mcm tu aku akn tdur la.ngeh3.then,mkn di scr.blk rmh,unpack brg,solat,then tgk crita korea dgn nana.ptg td,pi rmh makmon.drg renovate rmh drg coz abg ijal kan kawin 1hb julai ni.isk3..aku xda..huhu
thats all i think 4 now.take care owez..da~~

1 comment:

Anonymous said...

amboi, siuk ko shopping dang?ngengenge... owh, dia dah jd real lady la.. hahaha..XD