Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 26, 2007

::intec~~::

salam~~~;D

arini br smpt mau meng'update' blog...aritu mmg ada pi cc,but lupa email n pass la plak..ni ntah tetiba ingat..dpt msk!yea2;p

nway,so far,life in intec ni ndala truk sgt..enjoyable la jgk..tem orientasi,facee2 sumanya bek2..cuma memenatkan la tem orientasi tu..lumrahla tu kan..huhu

klas french kami br start kemarin..kiranya arini the second day kami stat klas..beku sda otak aku..ssh mau trima plajarn..so..kena struggle la..skang ni,kami klas french,but venue di lab comp la..aku nda melencong aa..ni mademoiselle das yg suruh kami melencong jap;p

mau crita psl minggu lps ni..aku,farahan,suriah,nyl pi jln2 ari sabtu tu..kami pi sunway piramid..tgk shrek 3,c mah join skali..then,pi low hyat,then pi mid valley..blk jgn critala..mmg lmbt kami smpi..tu pn aku tinggal di tmpt drg farahan..gila best drg pny hostel..hahha..terpakai;)
kla,nnt kalo ada msa,aku up date lg la..eheh..t8 care n salam^_^

No comments: