Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 29, 2007

::coretan biasa::

salam to all~~

well..nmpknya arini aku ada ms mau update blog..actually,stiap ari pn blh pi cc coz kami abis pkl 4..kdg2 kalo xda klas,blk awl la..wahhhh..mmg best!^_^
so..nk crita experience aku d intec 4 just xsmpi 2 minggu pn..k2..mcm korg taula kan,aku mendftar 17 jun aritu..then,ada orientasi or also known as MMS(minggu mesra siswa)..program ni xdala ragging2 pn..tp penatla coz dr pagi smpi la ke mlm,aktiviti ja..yg paling disgustingla kan,kami kena srh pki bj yg sm jak satu ari tu..adush...tabah jakla..hahhaha..but,tulah..bila sda terbesa dgn aktiviti slama 4 ari kot(ahad-rabu),bla abis orientasi tu rs mcm len plak..yalah..relek jak..xda aktiviti..kami just pi intec 4 briefing 4 what we r going to encountered during our time in intec 4 3 months..then,blk,melepakla..eheh..

oh,lupakan crita..french programme merupakan prog yg mempunyai jumlah student yg tersikit tem orientasi tu..just 27 org jak..n girls,cuma 8 org dr jumlah 27 org tu..then,kami sdah dibahagikan into 2 class,that are paris n poitiers(places in france)..n aku,msk dlm kelas poitiers..classmate2 aku-hazmil,bukhari,ridhuan,syazwan,ummu,mlat,me,farah,amin,fadzli,azlan,haiqal n azim..muahahha...kasi femes jap..ngeh3..
housemate aku plang ada 3 org..sorg dr seremban,nad,then farah,klate(ni minah ni ska kecek klate..ngeh3) n yau from pahang..sumanya pn bek2 blaka..tp aku lg bekla..muahahha..;p

n minggu dpn,ari selasa,we all are going to face an interview from 2 imported french lecturer from france(kacut2)..but drg akan interview dlm bi la..n dlm list tu,aku kiranya akan di interview awl..dia mula interview tu pkl 10..n i'll be the third person to be interviewed..kacut eh..sdala bi tunggang langgang sda..huhu..pray 4 me k?

k la..tu jakla..nnt2 aku update lg..mau tulis apa2 event yg aku experience di cni..chiox!;p

No comments: