Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jun 8, 2007

::Another post::

ello all n salam^_^





eheh..sda lama xupdate blog nih..bknnya apa,xda idea mau tulis dlm blog ni..n skang,blambak2 idea aku mau mskkan dlm nih..okla,first,mau crita psl my medical check up la..actually,medical checkup aku blm abis bt lg..maybe eskla habis..gila terseksa aku dgn medical check up ni..byk btul benda yg mau dibt..



1st-ambil ujian darah n ujian urine..tp ujian darah ni aku dh penah bt dl..kira mcm besa jakla..eheh..tp yg mlsnya,rsult utk kedua2 test ni ambil ms 1minggu lebh utk siap..coz org tu kt,drg hantar kuching lg utk dianalisis..besala..labuan bkn lengkap pn peralatan2 utk uji kaji nih..huhu




2nd-mantoux test..yg nih mmg 1st tyme aku kena inject..pedih la jgk..xkesahla..tp yg bt aku malas,result test tu menunjukkan tanda merah bekas injection tu melebhi normalla plak,yakni,maybe aku menghidap pnyakit TB..but its just MAYBE la..then,i've to go through one more test..ujian kahak..hahha..pelik aku dgr..tp ujian nih mmg bt aku sengsara..yalah,aku xbatuk pn kena jgk kasi kuar kahak..ahah..disgusting plang aku rs crita psl ni...but syukur alhamdulillah,xda pn bacteria or whatsoeva xdpt di kesan..yezza..eheh..


3rd-ni pi klinik wilayah..medical check up..mula2 xray..then,mcm besala..medical checkup oleh dr..tp blm abis lg..ahah..n esk jgk,aku bakalan di inject hepatitis..utk antibodi..coz dr tu ckp,dr ujian darah aku kan,my antibodi is zero.tre`s bizarre lo.tp buat jakla esk.harap2 dia xinject tangan sblh kiri la..sdala bt mantoux test sn,typoid pn kena inject sn..mmg bersimpatila aku ngan tgn kiri aku ni..adush..


then,aku ari ahad lepas,aku ada bli novel,karya BIKASH NUR IDRIS,ATAS NAMA CINTA..critanya blhla tahan..mmg jiwang..eheh..the following day nya plak,aku bli lg novel..karya DAMYA HANNA,SENAFAS RINDU..yg nih,quite okla jgk crita dia,cuma mcm byk bunga2 n berjela2..ala,mcm besala..hero heroin dia berjmpa satu hal,then diaorg sedar akan feeling antara diaorg satu hal..ahahha..mmg panjang..tp xpala..mengisi ms lapang aku..boring bha...asyik2 menghadap komputer jak..huhu


these are the pic in my house,n the environment around my house la..mmg xda kerja..tp oleh krn xda kerja,aku pn mencarila kerja..snap2 pic..bleh jgk maskkan dlm blog kan?eheh..






ni dpn rmh aku..rumah biru tu rumah arwah nenek aji..but skang my aunt tinggal sn..yg rumh ungu tu rmh makcik sabariah..our relative jg..



okeh..yg rumah biru tu rmh bungsu ajis..our relative jg..

ni pintu rmah aku..yg makan di meja tu,c faris..my younger bro..




ruang tamu..













ruang menonton..







yg nih..ruang makan..yg dkt dlm2 skit tu,our kitchen..
















kedua2 pic nih scenery dr tingkap bilik aku..greenish kan?eheh






yg nih plang,my novel collection..campur2la jg sm komik..huhu


sorila kalo kualiti pic tu nda brapa terang..almaklumla..pakai kamera hp..eheh..that's all la..nnt sblm aku pi KL 14hb ni,aku akan post lg la..salam n take care!^_^





























































No comments: