Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Nov 7, 2012

dihimpit waktu

salam.

harini suda 7/11. exam final 20 and 21/12. sebulan lebih aja lagi exam. tahun lepas time² mcmnilah aku da stat belajar, terutamanya untuk subjek yang killer. alhamdulillah, I survived. tahun ni entah wallamla bila mau stat study, report lab berlambak. siyes aku mau abiskan report² ni, tapi nda taula kamu ingat or nda, aku memang NDA suka buat report. kalo eksperimen tu laju jalah aku mau buat. sebab best.

hailaa. dilemma.

keluarga di Labuan plang tengah sibuk membuat persiapan untuk majlis perkahwinan abang Dandan weekend ni. kol mama, seronok ja dengar mama cerita pasal projek² diorang. buat keklah, siang ikan, potong ayam, mengelupis, pasang pelamin etc. bila dengar tukan, hati ni rasa meronta² ja mau balik. Tuhan sajalah yang tahu rasa hati ni.

di sini, memang aku ada hampir segala²nya. aku ada duit, tempat tinggal, makanan cukup, study pun best, cikgu sangat baik, ada kawan². satu sajalah, aku sunyi. walaupun ada ja kawan di sini, tapi tedala kawan yang boleh dikatakan kawan segala²nya. semua orang pun da busy. ya, hidup nda sepatutnya sempurna. ada benda yang ko akan dapat, ada benda yang ko akan hilang. sila bertabah.

No comments: