Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jul 21, 2012

changement.

salam.

kemarin merupakan kelas muzik aku yang pertama. kali terakhir aku belajar music pun kalo nda silap aku time aku darjah 4 dulu. lama betul aku tinggal muzik kan? sebenarnya memang lama sudah aku utarakan keinginan aku untuk belajar bermain piano, tapi setiap kali melintas Yamaha Music School di tingkat 2 Ujana Kewangan (UK), mama mesti memberikan macam2 alasan.

dan kali ini, aku tidak akan mengalah.

alhamdulillah, nampaknya mama nda membantah. yang lebih specialnya, aku kini mampu memandu ke kelas music sendiri *wink wink*. aku tahu mama fobia disebabkan kejadian 2-3 tahun lepas bila Fortuner kesayangan babah sikit lagi mencium bumper kereta kawan babah bila aku reverse keluar dari parking. sebabnya satu : aku terkeliru mana satu clutch and minyak. ahah. lawak juga bila diingatkan muka pucat mama sama babah time tu :p 

sekarang ni aku tengah risau macam mana mau beli keyboard untuk practice. piano mahai sgt, nanti abis duit aku cemana mau ke Korea sebulan lagi huu. oh fening. 

selamat berpuasa kamu2. minta maaf kalo ada salah dan silap :)


azam bulan puasa ni: khatamkan AQ and semayang terawih full. doakan aku istiqamah ehh.


No comments: