Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Aug 14, 2012

hurm.

Salam.

selepas 24 hari berpuasa, akhirnya aku cuti abc. tu pun lambat 11 hari. stress. harini pergi ke uk (ujana kewangan dengan mama, babah and nana) and petang tadi ke bandar lagi skali sebab still got urusan.

it's kinda memenatkanla today. i've told my cousin to practice keyboard sama2 and she said that lepas kol 2 shud be ok. but then bila aku pergi sana dia keluar lak. sesungguhnya aku sangat pantangla, orang yang suda berjanji tapi mungkir. fin, aku xkesah kalo dia kestau aku awal2 dia ada hal, siyes xkesah. ni biarkan ja aku syok sendiri pi ke rumah dia and then balik ke rumah dengan rasa geram and marah. xbaik marah2, i know, tapi kalo abc aku memang sensitif brabis. lepastu tambah lagi senggugut memang terbaikla.

so daripada aku bebel marah2 depan nana and faris aku g makan eskem ditemani white and cakah di beranda blakang rumah and then naik ke atas tgk drama n tdur. bangun2 pergi rumah mummy mau nyibuk diorang sungkai. and siyesly tadi aku teda mood. suma orang tanya pehal aku nampak penat. heh, memang aku penat pun. aku rasa orang xabis2 mau deceivekan aku. but then bila tengok senyuman dan telatah izz, caip and irfan rasa tu hilang. macam mana aku mau teruskan hidup di fr sorang2 ni nanti?

haih better stop here. i tot dat i'm not going to cry tapi nangis juga. till then, take care.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: