Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 14, 2010

oh spring,sila datang balik!

salam.

arini cuaca cantik.bangun2 tidur ja tadi matahari menyinar terang.hati pun menjerit kesukaan.uiceh.so dengan mood yang sangat baik itu aku pun mengajak nad pergi makan fluch di auchan.yang bestnya arini kan,aku rasa arini suma orang baik2 ja,senyum2 ja.contoh:

fes,tyme lepas bayar barang2 di auchan(supermarket) aku pun duduk2 la depan SFR(kedai henpon).kerusi tu berdepan ngan kaunter.ngam2 ada sorang baby ni.comel.pakai spek mata(aku pelik napa orang french ni suka kasi anak drg pki spek walaupum drg masih kecik lagi).eh.melalut.lepastu aku tryla senyum kat dia.yela ada ja budak2 yang sombong kan.xsnyum balik.tgk2 budak tu senyum balik.galak pulak tu.maybe sbb ada akak cun senyum kat dia kot opsss.lepas tu pandang2.aku pandang dia,mesti dia senyum.haha comel.lagi comel bila tengok lesung pipit dia yang dalam tu.nak buat cemanakan dik,orang ada lesung pipit ni mmg comel hahha:P

second,tyme mau mintak kerusi kat flunch.aku mls sbnrnya nak cakap ngan org french sbb malas mau bt ayat tettt.tapi td mcm terpksala jugak.kalo nda cemana si nad mau duduk.ngam2 td tu tyme kami makan lunch hour.ssh mau dapat tempat.so aku pn cakapla"kerusi ni xde org mau guna ka?" xsmpt mau smbg lagi..pakcik and makcik tu dengan senyuman manis diorang cakap"allez-y2"(sila2).aku macam.errrr.tapi lepas tu amek jela.tapi mcm terkesan la sbb ada org senyum kat aku.yela ada ja org french yang mcm terstuck bila tgk org pki tudung ni.eh.tapi tulah.bila org senyum,hati kita pn mcm rasa best ja.xgitu?

ekceli ada lagi.ntah arini ramai aku jumpa org yang senyum and baik.hehe.

harini i ada tetamu datang.eh mau crita ni.2 hari lepas,tiba2 trasa mau makan mee jawa.kalo dulu,tyme pegi miri mesti singgah di restaurant sebelah klinik dentiste aku makan mee jawa dia.siyesly,sodap!bari tais liur nganya.tpi blk2 tu tengok menu kena guna dagingla plak.so kensel.buat jalah nasi ayam.hoho.nasib bek ok,cumanya lada dia ja yang masin!hihi

sekadar hiasan ye.haha

so arini kiranya mau bt mee jawa leee.mudah2an jadi aminnnn.lapar plang tiba2.hahha jolap!

i mau buat mee jawa sarawak mcm ni.nyum2

okaila itu saja.lepas ni kena kemas2 rumah.karang kepisan drg meliat rumah i hho sorilah exagerate sket.till then,salam!


2 comments:

rahmah said...

senyum senyum! lain kali ambil la gmbar yang masak btul2 hee. mo tgk kepakaran cik dila ;)

Dila Matasan said...

hoho.xpakar pun.besa2 ja.hee