Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 23, 2010

i'm learning this myself.

salam.

this is my new kinda masterpiece.haha poyo.percubaan pertama knitting.ya tau xngam ngan cuaca yang tengah panas ni tapi xpala.hehe

bila difikirkan,aku rasa hampir suma yang ak suka buat waris dari mama aku.tyme kecil aku memang sda stat baca.time tu mama kumpul koleksi siri penyiasat berlima.about 30/40 books i think.so ak akan bt list yang mana ak bc smpila suma ak khatam.lepastu,kumpul setem.time tu ak tahun 5.lepastu tiba2 mama kasi buku setem dia.ada 1.n suma setem lama2 yuu.ak macam teruja.yalah setem mama lama2,then siap ada setem dari uk,jepun.n mana2 lagilah.setem tanah melayu yang bercop gambar queen elizabeth pn ada.sejak daritu,ak pn minatla kumpul.lepastu,cross stich.yang ni waris mama n mummy(my aunt).tapi menatang ni siyesly memerlukan kesabaran.bayangkan,aku ada buat cross stich gambar bunga rose dari tahun 6 and form 3 barulah ak dapat siapkan.maybe sbb ak sekolah asrama so bila balik memang xakan ingatla pasal cross stich ni.but ekceli aku rasa menjahit ni kinda best.macam knitting ni,nampak serabut la jgk.tapi bila nampak hasil dia rasa mcm teruja(bagi aku lah)

dia lebih kurang macam ni.rasanyalah.

huhuuu.xsabar bha sda ni mau balik.cepatla balik!huhu

No comments: