Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 1, 2010

betulkah kita sda dewasa?

xsangka umur sda 21 tahun.dulu tyme kecik2,mesti terfikir apa aku akan jadi bila sda besar nanti.haha yang lawaknya dulu aku pernah bercita-cita hendak menjadi orang gaji(mama sama babah terdiam bila aku bagitau dorang:P) and sekarang,alhamdulillah..dapat peluang belajar di overc yang xsemua orang dapat.di sni banyakkkkkkkk sngat yang ak sda dapat.pengalaman,ukhuwah,kasih sayang.eh?

memasak tu iA pass sda kali hehe.teringat dulu fes2 tyme datang france.tyme tu puasa.so xleh rasa makanan.so kami yang girls tours ni smngtla mau bt experiment kami yg fes,masak daging kari.oleh sbb fes tyme masak,xtaula mau letak kari tu berapa banyak,santan brapa byk and so on.skalinya..nah kau.pekat gila kari tu.siyes macam apa ja.haha lawakla.free ja kena gelakkan budak lelaki.hoho

lepas tu,merasa la jugak kesempitan wang yang sangat2.yalah dulu apa ja mau,cakap ja sama mama and babah.mau soto?novel?coklat?suma boleh.tapi time tu memang terdesak sampaikan korek duit tabung.ntahla.time tu macam sakai2 sket dapat duit so xtau lagi cemana mau uruskan duit.tapi lepas tu,merasa sda cemana susahnya xda duit aku tryla simpan2 duit.xbeli apa yg xperlu.sampaikan ada org komen aku ni semangat je lebih nk shopping,tapi xjgk bli2(oh yes u know who u are:p)

pengalaman tu mematangkan sebenarnya.tapi aku rasa perangai aku masih lagi mcm budak2.maybe dari segi yang berdikari tu ak rasa bolehla sda mau handle,tapi tu jalah.perangai masih lagi sot2.no wonder xkena approve.tett

okai itu saja.saja merepek2 sebelum mebuat report2 yang berlambak.and kena stdi jugak.

3 reports+2 exams untuk di stadi===saya akan jadi gila.ngeh3

oh lupa.hehe.mau ucapkan,
SELAMAT HARI JADI to my dearest brother FARIS HAMDI and to kak FANSURINA yang berada nunnnn di le havre tu.semga panjang umur,murah rezeki!

take care!:)


1 comment:

amah said...

hahaha lawak cerita kari ko tu. mesti masing2 comel try2 buat2 tau =P

aku suka post ni ;)