Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Apr 25, 2008

The Rules


Link to your tagger and post these rules.
List eight (8) random facts about yourself.
Tag eight people at the end of this post and list their names.
Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.

So, EIGHT (8) random facts about me..

1.psl mkn-suka makan kari ayam,sambal belacan+ikan goreng,ambuyat(mknn yg dibuat dari sagu),aiskrim,coklat,soto,mangga muda+sambal belacan(lg),mangga,durian,puding kelapa mama,kek2 mama(especially cheese kek n kek hatipari),ayam masak merah nenek hajah,tomyam n suma yg sedap2lah..xsanggup mau ingat balik apa feveret aku..huhu

2.suka baca buku,tp bukan buku pelajaranla.slalunya buku crita+buku jiwang.kalo buku bi,ada sikit ja aku yang aku suka baca.chinese cinderella,anne frank,little princess,pride n prejudice.kalo crita2 mcm remaja2 ni,xminat sgt.suka bc buku bi yg sejarah2.best bila dpt imagine.then,suka kumpul setem.minat kumpul dr thn 6 lagi,bila mama n mummy bagi drg punya buku setem.best bila tengok setem yang warna-warni n lama2.cantik seyh~;)then,suka men boling jgak.di labuan,buhsan2,pi UK,men boling ngan kak line.tp xla selalu,coz xda duit.hehe.cni,eventhough mahal sket kalo compare ngan msia,blh pi slalu coz ada duit.hehhe;p

3.suka sejarah,geografi,math,chemistry n bm.tp skang ni ssh sdala kalo mau ingat fakta2 nih.berkarat sda kot;p

4.dari tadika smpila aku sek menengah,xpenah pn aku stadi luar dr labuan.kalo kuar dr labuan melancong ke kl tu penah la.this is the 1st time aku kuar dr labuan 4 futher study,bkn di semenanjung,but di France.so homesick tu lg kuat la.huhu

5.skang ni suka ngn pink.dulu tem sekolah,ada sorang kawan ni(ain),yang minat gila dengan pink.sampikan aku pun jadi rimas.n then,bila abis ja sekolah,xtaula plak macam mana aku boleh terminat pink.ketulahan coz slalu kacau ain kot.hehhe

6.erm..pergi ke france mmg impian dr aku f1 lg.tem tu,kena pilih bahasa,sama ada mau ambil french,jepun or arab.jadi bila ambil french tu,memang determinated gila la mau pi france ni.n penah jugak aku terpikir mau ambil linguistik french.tapi bila pkir2,macam xmau plang.so,pilih kos ni coz kos ni ja yg pi france(sebab yg xblh blah..huhu)

7.penah di cop sebagai duta bahasa kedayan oleh pakcik hanif,kwn chat aku coz asyik ckp kedayan ja.tp peduli apa.mmg aku suka pn.ngeh3;p

8.erm..satu lg,aku ni pendiam orangnya.kalo 1st tem jumpa,mmg aku xbanyak cakap.but once bila sda kenal lama,kamu pun xakan sangka aku ekceli boleh menjadi sebising itu.ngeh3.

Lucky 8:

mumu yg suka cakap cop2

peyn2 tot yg suka ckp `lawaknyeeeee'

yau yg sweet~;)

61 aka laki si tuttttttttt;p

mlati@anati angou

angosh yg bek;)

hafiz

n sepa ah?gareth la..hehhe

4 comments:

shinichi said...

5.hoho ko x natural pink ke?
6.ak dr kecik nk g jepun taw.tp skrg dah kat europe pun ok ape..hehe
8.yang ni paling la ak stuju.ingt lg ko kt intec aritu,diam trus.skarang ni ko dah..astaghfirullah..hahahahaha..gurau2

Dila Matasan said...

X ak xnatural pink.dl siap anti lg.skang ni tersukala plak.hehe
Yalah2 ak taula ak bising.2la sbbnya kamu kna tbh.hehe^0^

anatiasyran said...

err...tunggu ak update blog dlu eh bha(which means lambat gle lagi)
hehehe

Dila Matasan said...

Haha ok:-)