Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 14, 2008

summary this week

salam.

mcm besa,arini ada kls mdme veronique.then ada fizik.tp tem fizik tu xkonsentret pn,coz pkir mau blk jak.hhihih.

minggu ni mcm minggu lps,klas+homework.chimie minggu ni 4 jam 30,berasap kpala kemarin.but overall,okla.

so,minggu lps,ari sabtu,kami pi kuar mkn di mangez-moi,restaurant india yg halal n ada meal nasi.but xsuma pn yg ikut.then,memandangkan ari sabtu tu hari wanita sedunia,jd,ada sale la di yves rocher(ni yg aku ska psl frnce nih..hehhee)tp aku xbli apa2 pn(xminat).lps tu,men boling!!!agk mhal la jugk,coz kalo ari sabtu,6.40 kalo cmpur kasut.kalo weekdays,4.80 jak.td kira mau pi,tp drg semngt jak mau on9.so,here i am,on9 since 3 pm(da 3 jam aku on9 nih..uhuk3).

madame ckp,minggu ni,ada le printemps de cinema,dr ahad ni smpi ari slasa.tem tu,blh msk cinema 3.50 jak,coz slalunya kalo mau msk harga dia yg besa2 5.90.save money aaa.

minggu ni jgk,result spm kuar.surprisingly,sek aku xrmi yg dpt stret.sbb est kot.huhu.ntahla.apa2 jalah.yg pentingnya,sepa2 yg tlah berjaya tuh,congrats!;)

cuti kira2 3 minggu lg.meaning,xlama lg travel!hihiih.planning-amsterdam,paris,rouen(tempat jeanne arc nih..huhu).then stay di tours ja kot.huhu.aih.xsbr aku mau blk lbuan.akhir2 ni asyik terbyg2 jak labuan.3 bln lg.kuraj!!!!!

sampai di sini saja.salam;p

p/s-merci to encik ridhuan yg telah memberikan aku gem mario.hik3.nmpknya weekend ni men gem la kerja aku.lalllalalalla~~~~~;P

4 comments:

shinichi said...

haisy suke pulak ak baca post ni
gatal tangan lak nak komen
hahahaha
gilela occupied ko mggu ni
jom p cinema
ko blanje..
hehehe =P

Dila Matasan said...

erk...blanja?aku dlm pelan kewangan la jgk..kui3;p

shinichi said...

hak alah
duit ko byk lg..
xyah nak kalis ngn ak..=P

Dila Matasan said...

Erk:-P