Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 17, 2008

a free day i suppose..

salam

arini,madame gwen sakit.jd kmi ada kls math ja pgi td n then free.so kami pn pi cinema memndangkan arini kalo tgk wayang just byr 3.50 euro jak.n best la,tgk bienvenue chez ch'tis.lawak.hihih.lps abis tgk wayang tu,mkn di mangez-moi.n tem mkn tu,teringat plang tem kecik2,tem kami pi holiday di kk.tem tu,kami mkn di kfc.n then,ada 2 org budak ni,duduk di luar kfc tu smbil pandang kami mkn.mmg sian,dgn muka n bju yg comot n koyak2.lps mkn tu,babah bli aym,then bg dkt drg.bla dpt ja ayam tu,blh nmpk muka drg gembira sgt.n trus drg mkn ngan berseleranya..bla dipikir2,kiranya,aku sda cukup bertuah..alhmdulillah,aku dpt parents yg bek n hmpir suma yg aku mau drg tunaikan..n then,dpt plang bourse utk stadi dcni.xda apa yg kurang.tp kadang2,besala,rasa mcm ada ja yg xlengkap padahal,apa yg ada lebih dr cukp.manusia..ada ja yg xkena..huhuhu..ada jgk hikmahnya madame xdtg arini..dpt jgk aku muhasabah diri sket..

td,aku br tau psl satu browser ni.opera mini.best gla.teruja aku guna benda tu.dpt surf tenet dr hp mcm surf tenet di pc.hihi.hmm..tu jak kot.xda idea lg mau tulis.salam!;)

5 comments:

shinichi said...

er teruja ko ek ngn opera mini
ak ckp awal2 dlu x nak caye =P

Dila Matasan said...

Lor eventhough ko ckp awl pn xgn.ak xtau gn.hu3

shinichi said...

er ok..courage for esk!

alsyaz said...

makan saja kaun ni bha!

Dila Matasan said...

Erk.ak slalu mknka plak:-P