Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Mar 7, 2008

resumé this week....

Salam..
Nothing much happened this week.klas+hmwrk ja,mcm besa.yg bestnya minggu ni,chimie 1 ms ja(1H30)..n da bad news,minggu dpn chimie 3 ms.ok.bukan aku xska chimie,tp xska bla terble.salah aku jgk,xreviser.huhu

Ari slasa aritu mama kol..yeay!;p xdala apa2 yg best pn,cuma minggu ni drg cuti skolah(encore…)jeles2..mem ckp drg pi kk kot(sabah) coz kzen aku kawin minggu ni.smoga berbahagia la ek!;)

Minggu dpn result spm kuar.xsilap 12hb.kadg2 ter reve jgk,teringat tem zmn dulu2.really hoping blh dpt 10a1,tp xpala.bersyukur jalah dgn result tu.my parents happy,I’m happy too.then,pilihanrya n hri femmes sedunia ari sabtu ni.dgr2,mcm `meriah’ jak pilihnrya di msia.ntahla.aku xpeduli pn.xminat politik.lallala~~

Hm..sempena hari femmes sedunia,aku letak aa gmbr2 ni.n some of gambr family aku.i miss them ekceli........










C’est tout.salam;)
p/s-can’t wait 4 my birthday present from labuan~~
miss my fmily..really2!

2 comments:

shinichi said...

selamat menyambut hari wanita sedunia la ek!

Dila Matasan said...

merci bcp!