Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 30, 2007

really homesick!

skang ni di bibliotheque,tgh sjuk2 on9..ekceli ni pon br jk bgn tdur..bgn pkl 7 lbh,chatting smpi pkl 9 lbh,then tdur smpila 11 lbh.huhu.dun care la.yg pentingnya,aku buhsan..

smlm,tetiba la plak aku termimpikan family..ada bapa daud,auntie la,mummy,kak line...dui,homesick trus aku.idup ngan frens di cni,mmg best,but ndala sm idup ngan family.kami dicni makan sm2,jalan sm2,study pn sm2.it feels like a family,but still,i miss them a lot.really2.aku msh ingat lg,dl,tem tahun 2,kami bt trip round2 sabah nek kereta.best gla tem tu.arwah tua eron pn msh ada lg.pas2,skali lg,kami bt trip pi kl-langkawi-kedah-thailand.best..pas2,teringat plak,kalo aku blk mlm,mkn di rumah nenek.mama msk n bw mknn pi rmh nenek,auntie la pn.pas2,smbl2 mkn,duduk tgk brita.kalo ada arwah nenek haji lgla besh,slalu akan tny soklan yg sm,coz memori dia sda xkuat.tp,itulah yg aku rindu skali.

then,bla malam raya,jln2 pi rmh nenek,rumah auntie la,rmh makmun..sj2 mau menyibuk.pas2,tlg mama susun kuih n kek di luar.kdg2.buhsan2,join faris n anak2 buah aku men bedil n bunga api.hahha..feels like i'm a child once again.1st day raya plang,slalunya,area kami akan buat open house.lps babah,pakcik2 n kazen2 aku yg lelaki abis smbhyg raya,salam sm mama,babah,nana n faris.n mcm thn lps,babah mesti bg pesanan,srh blajar rajin2,jgn tinggal smbhyg..then,pi jln2 minta maaf sm drg.n duit raya skali.ehehe.open house plang,slalunya aku n nana aku kerja di dapur jak.cuci pinggan,lap pinggan.hahha.lg besh.kdg2 sj jak eskep kasi nana bt kerja.ehehhe.2nd day raya,slalunya lawat kubur arwah datuk,then pi braya.best gla.yg paling best,kalo braya di patau2.dl,jambatan dia kayu jak.jd,mesti adala antara makcik2 yg akan terpelcok,coz pki kasut tinggi.wahahha.lawak.n slalunya kami akan braya tem mlm,cantik gla view laut tem mlm.

bla la mau abis homesick aku ni.penat aku layan.2hb ni,nana blk asrama sda(f5,n she should really works hard) n 6hb ni,babah sm mama blk dr haji.n 4 us,vacation is over:(

tu jakla,salam

p/s-nnt aku bt report psl trip pi london n paris.ni guna laptop ajiem.da!!~~

1 comment:

Camille said...

gelas gelas gelas gelas