Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 6, 2008

trip to blois!!!!!

Salam.here goes the report 4 blois;p

Bgn awl dr biasala arini,msk nasi goreng 4 kak najaa n kak ina.drg dtg hari kemarinnya utk bw kami braya di angouleme ngan bdk2 angouleme.n ada jgk sikit2 psl sirah.best2.n mmg tabahla kakak2 tu,dtg pkl 4 lbh,then kami smpi sn pkl 7.pas2,blk ke tours pkl 11 lbh mlm.sian la jgk ngan kak ina,drive tem penat2.smpi tours pkl 2 lbh.huhu.

Eheh.sori.terpesong sket.so,lps sarapan,lbh kurang 9 gitu,kami pn bertolak pi CV.tp spesel sketla,coz nek kereta.ehehe.mula2,pi bank dl,coz mau ambl kad visa yg br siap.berasapla jgk kepala mau tunggu makcik guichet tu.nsb bek la suma org dpt smpi dig are sblm departure time.so,off we go!kami smpi di blois pkl 11 pg.but oleh krana blank2 sket psl bus dia,so,kami kena tunggu stgh jam bas dia di arret bus tu.huhu.ok.smpi jak diIUT Blois,kami disambut oleh student2 blois.then,tgk slide show n makan.hurmmm..maybe aku xpndi mkn kuskus kot.so,aku just makan yg ikan apa ntah tu,kropok n roti.then byk mkn roti.tp xpala,dessert dia sdap.;)

tgh tunggu bus mau pi iut;p

les seniors.............

Abis mkn,gurls,aku,ipeyn n ummu ikut drg cha pi tmpt drg utk smbhyg.n bg aku,bestla tmpt drg.ada tandas,tmpt msk,n of coz yg paling bestnya,ada tenet.Cuma,drg tinggal separate.hmm.then,jln pkl 3.15.smpi2 jak,pkl 3.30 gitu,madame gwen n madame drg sda tunggu.huhu.mmg takutla jgk tem tu.madame gwen marah seh.dia mls sda mau tunggu,so,dia ckp,bgus jln jakla.xpyh tunggu drg.kami pn jln la.pi patinoire,konon mau main la,tp xjd coz ada bdk2 men.then,msk dlm chateau!!eee..best gla.lbh2 lg,ada tourist guide kami,encik mad n encik mukhsin.hahha.bestla,coz drg kasi terang psl tempt tu.ni tmpt ni fungsi dia apa,sejarah dia apa.huhu.likes it.kuar chateau,pi jln2 di CV dia jap.aku,ummu n ipeyn ikut kakak2 pi yves rocher.aku xminat pn parfumerie ni,but ikut jakla.tgk2.then,pi gare.kali ni,rendez-vous pkl 6,but kami smpi awl.ehehe.akibat takut kena marah madame lg;p

les blesois n les tourangeaux....;)

Pkl 6 gitu,amin,ridhuan,mad n ada lg kakak srg ni nek tren pi paris.kami plang,pkl 6 lbh tu,nek tren blk tours.smpi2 jak di tours,makan kebab!!ehehe.tp yg tensennya,mlm tu,kad visa aku kn telan.cis.br jak brapa jam ambil,kena telan la plak.blk2 tu,aku n yau ikut ipeyn n ummu pi on9 dkt biblio utk book tiket madame tussauds.n maybe coz pki wifi,so,xdptla access page dia.terpaksala minta tlg drg hafiz n bucks.huhu.thanks byk2.oleh krna terlalu sjuk mlm tu,aku n yau blk dl.rasa mcm beku kaki.hhu.blk tu,packing 4 london!ehehe.

Sambung to london’s trip~~~;p

No comments: