Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Dec 19, 2007

once upon a time...

Salam..

Td lps mkn,aku tertidur awl.biasala,buayakan.ehehe.then,pkl 12.30,tba2 terbgn.n suddenly,aku teringat tem aku di smsl dl.agak lawak la jgk bla ingat.tem msk f1,mmg blur2 la.biasala,junior kan.n kwn aku pnh ckp
`kite dl kan,tem form 1,benci kite nk tgk muka ko.masam jek.tensen betulla.tp skang ni ok plak.xdelah truk sgt pn’
Hahha.mmg aku ingat btul apa yg c shahnim ckp tu.org kedah,lama sda tinggal labuan,tp accent smnnjg dia xilang2.haha.then,aku mmg jenis yg suka buat bising,kacau org,terutamanya tem prep.msk klas sarjana,especially exm klas,mmg agak tensen la.sumanya pn jenis rajin stadi.adeh.tu yg rimas tu.tem prep,diam jak.rimas!!!tyme tulah jugak,aku pi bt bising.nyanyi la,bercerita la,kacau org stadi la.hahha.pas2,di asrama,aku slalu bt bising jgk.smpikan,kalo kwn2 aku dgr suara org menjerit,drg tau la tu,aku yg bising.
‘ko ka yg jerit td tu?bising eh’
hahhaa.sian2.tabah jalah kamu.penah jgk,tem f2,kami ada ambang pmr.men lumpur,msk longkang,then mandi laut.best2.tp satu jalah slack.aku mmg geli gla kalo cacing ka,ulat ka,lintah ka.so,bla msk jak longkang tu,brabis la aku tgk kalo2 ada lintah mlekat.suddenly,aku nmpkla benda berkilat2.apa lg.mmg teriak gla la.suma org menggelabah,coz aku mmg brabis teriak n mmg tem tu,mau nangis mau ada.lwak gla tem tu.cikgu shamrin,trus pi blakang,tgk apa jd.bla cek2 jak,xda apa2 pn.cis.buang karan jak aku teriak.adus.




tem smbhyang terawih di dewan samudera..f4 gurls,2005
then,bla f4,takut jgkla mau bt dajal.apa ndanya,kwn2 aku suma pn pengawas,farahan,shahnim,her,nana,daz.aku mmg xska men petang.gosh,really buhsan seyh.bg aku,tdur lg best.tp tulah ssh mau eskep,br jak mau eskep,mesti kena cari.wahahha.tp bgus la jgk.skurang2nya,ndala aku slalu bt dajal.ehehe.



tem mlm fivers,dr kiri,her,farahan,me n shahnim;)


yg paling aku ingat,dr f1,smpi la f5,smngt gla mau kuar klas awl,coz mau smpi dwn mkn awl,then mkn awl.xpyh la beratur pnjg2.tem f2,aku mmg sot2 sket.smngt gla mau abis klas,coz mau mkn.n slalunya,tem klas PAI,aku akan bgtau ustaz,kalo mau abis ms.smpikan,ustaz pn geram ngan aku.hihi.sori ustaz.crita psl mkn ni,ingat plang tem bln posa.kalo aku,aku akan sahur.so,mmg hampir stiap harila,pkl 4 pg,trn dwn mkn n sahur.tem f3,pmr abis tem awl2 bln posa.so,lps abis jak pmr,mmg enjoy gla la.novel aku,aku angkut byk2 ke dorm.brabis bca.pas2,angkut gem,saidina,pas2,bw hp.ehehe.bt dajal jap.jd,lps sahur tu,kan awl lg,org pn byk yg still tdur coz mls mau sahur.kami blh plang bt bising.nyanyi2,men saidina,pas2,saja jak hentak2 kaki tem nek tangga.hahha.mmg jahat gla.sengaja jak tu.ehehe. perfect score di smesh,ogos 2006.one of my sweetest memories;p

pas2,tdur dlm klas.waaa…mmg feveret.ngantuk jak,tdur.ikut ska ati jak.tem f3,mmg tdur la feveret aku.hampir suma subject pn tdur.slalunya,kalo bi literature,tdur la.bed time story bha tu.geo pn.smpikan,cikgu dtg jak tmpt aku,supaya aku bgn.ehehe.kalo f4,jgn ckpla,tdur jak.slalunya,tem math tamb la.xphm apa2 kan,tdur la.sej,bio,bm pn best jgk tdur.kalo pai,fizik,kimia,tkut mau tdur coz nnt kena soal,bi plang,tkut seyh.madame wong bha tu.free jak nnt kena cubit.huhu my classmate.the only gurls.10 over 15 boys;p
gambar klas aku,5 sarjana with my feveret teacher 4 my feveret subject,cikgu marlina;)
satu lg kelemahan aku.aku mmg penakut.huhu.mmg aku admit la.tem f5,kami f5 suma satu dorm.then,bla bln 6,tetiba kena pindah dorm lama,kena jd ketua dorm.tem tu,suma f5 pn tensen,coz kena angkut2 brg lg.slalunya,aku akan stay-up smpi pkl 12 di study room.n bla aku pindah dorm,sshla jgk,coz bla aku nek jak,dormmate aku suma sda tdur.adush.tulah,spnjg dr bln 6 smpi la spm,aku ska tdur dorm org.slalunya dorm aznah,kadang2 dorm suriah,dorm shahnim@dorm c nana.smpikan,adik aku pn fed-up.slalu sgt kaco dia tdur.wahaha.sori la.





dormmate tem f5.jan 2006-jun 2006;)miss u all



ni pn dormmate aku jgk.bendahara 6,2004-2006;p



Rindu ngan smsl,rindu ngan drg suma.hope we can meet nnt.miz u all!muah!;p


p/s-HAPPY BESDAY BABAH!n slamat hari raya,maaf zahir batin;)

2 comments:

Be Inspired said...

wah.. dla masa muda... nakal rupanye.. haha

Anonymous said...

besh2
ley tau sejarah hidup dila yg penakut di dorm
hihihi =P