Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Feb 7, 2013

rindu.

salam.

sekarang ni ramai orang cakap pasal result membuatkan aku rasa aku rindu mau balik ke IUT dulu. alhamdulillah dulu tiap kalo exam selalu ja dapat 15 or more, except for subjects yg aku lemah contohnya chemical engineering..sekarang ni bila suda masuk Master tengok markah purata sem 1 pun dapat 11,325. sangat sikit kalo dibandingkan dengan markah purata aku sem 1 IUT dulu, 14,89.. and first time jadi first dalam batch, sweet sangat time tu :)

ntahla. aku rasa salah satu sebabnya University of Rennes is one of the best univ in France, nda akan punya sesenang tu mau lepas exam, soklan selalu kasi yang lagi susah dari apa yang suda blaja. tambah lagi dengan attitude aku yang suka la buat suma benda last minit, memangla nda kena kan. one more thing, aku nda tau apa matlamat aku untuk belajar semua ni. dulu sem 1 bolela, malam² study ja, sebab aku betul² mau buat terbaik untuk masa depan aku, dengan dia, dengan bakal anak² aku. tapi sekarang, kosong.

i just don't know myself anymore :(


No comments: