Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 20, 2013

weekend.

salam uols.

bon weekend korangs! memang macam terlambat pon mau wish sebab sini mau kol 5 setengah petang suda. esok kelas ohoiii malasnyaa T.T btw aku baru lepas kolling rumah tadi.beli tix sama² untuk trip UK bulan 4 ni. siap sakit hati ngan national rail UK sebab sewenang²nya naikkan harga tix. bila mau book 5 orang terus dia cas sampai 330£ padahal harga untuk seorang 27£ kuts! then kami pun bersusah² book tix 3 orang and 2 orang. mula² tengok 3 orang bayo 130£, 2 orang 87£, kira total dalam 210£ jalah kan. skalinya bila da book yang 3 orang tu, then nak book yang 2 orang punya tu harga dia bole naik dari 87£ jadi 250£! i was like sangat marah kuts. and mulut tu pon membebel² menyumpah national rail. memang xelok pon, i know. menyesal ok emo terlebih xtentu pasal tadi. luckily sejam lepas tu bila cek balik harga dia turun jadi 121£. memang syukur gila² lah! hepi terus! hihi

semalam time aku tengah cari² recipe tiba² ada msg dari ministère de l'intérieur yang cakap aku ni website criminelle and that I have to pay saman 100 euros in 1h time. gilos sejuk trus ok tangan dapat msg macamtu. then kol angosh nangis². rupa²nya lepas search di tenet tu virus ja. memang da banyak orang kena. kalo masukkan no kad kredit untuk bayar 100 euros tu memang I'm finished la, account bank kena hack suma. alhamdulillahla aku nda innocent sangat mau bayar eventhough kalo korang tengok msg dia tu memang nampak sangat serius! dengan icon ministère, gambar polis suma. duhh. creepy gilos. so terpaksala semalam pergi merayau minta tolong budak laki try access desktop aku sebab bila restart ja mesti msg tu terpampang and system aku jadi down. alhamdulillah berjaya. dapat ja masuk terus download spyware and malware, delete terus virus tu. lepasni insaf suda, hari² aku pigi scan komputer ni. huhu.

and by the way, I was thinking to buy a new laptop next week. mau guna elaun jpa yang 1000 euros tu :D which one is better? imac or zenbook? 

ok tu ja. baru mau sapu rumah. terbaiklah anak dara. hihu. take care!


No comments: