Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

Jan 5, 2013

:)

salam.

selepas seharian berkurung dalam rumah semalam, harini aku decided untuk join rennais main ice skating. aku xreti pon. dorg cakap principe dia sama ja macam main ski, tapi oleh sebab main ski atas salji yang nda brapa licin tu pun aku kureng,apatah lagi mau ber'ice skating di atas ais yang licin. en bref, aku memang cari pasal. hihu :D

yang pergi 4 org laki and 3 orang perempuan.luckily budak pompuan suma xreti main. ada geng. yehuu. last2 budak lakila yang jadi mangsa bawak jalan kat tengah. kalo x memang melekat kat tepi tu jalah xbergerak. lepas 2 round aku da bole jalan sikit. da bole balance jugak. tu pun lepas jatuh 2 kali berturut-turut. sedap gila babeng. masuk round ke-3, kaki da start sakit. lepastu ada jugak makhluk yang kureng g imitate cara aku jalan. dia cakap aku jalan macam itik. hihu. cemana jugakkan. aku ni beginner, bukan pro macam dia. bila try apa yang dia suh buat tu sia jatuh lagi buat kali ke-3. sedap gila gila lah. pinggang n punggung sakit :(

then g umah budak laki. jay masak. hoyeah. sambil tunggu ayam lemak cili padi dia, aku join sekaki drg lesley men ps3. lepas makan kol 8 g funfair. konon mau pergi sejam lebih ja, skalinya tup tup keluar funfair kol 11 setengah malam da. hihu. walaupun byk gak duit habes but we had fun together ^^

then sambung g kebab lak. budak laki nih lapo. kol 12:20 tgh malam baru amek bus balik. and sekarang kaki, tangan, pinggang aku sakit-sakit da. hihu. sila bertabah. walaupun gitu memang best sangat-sangat harini. i'm happy :))

take care :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: