Rennais 2013-2014

Rennais 2013-2014

May 8, 2012

dia bukan untukmu.

aku tau dari dulu lagi yang aku x layak bergandingan dengannya.
siapalah aku. dia enggang, aku pipit.
nampak saja dekat, tapi sebenarnya jauh dari genggaman.
aku try untuk kawal perasaan aku.
tapi bila dia dekat, hati aku automaticly berdegup kencang.
cuba menidakkan perasaan yang mula bermukim di hati, tapi semakin di tolak, semakin mendekati.


aku takut dengan masa silam aku.
aku takut dikecewakan lagi.
bila aku suka ngan orang tu, orang tu mesti nda suka aku.
and aku macam rasa, aku xakan kahwin pun nanti.
sebab aku rasa aku memang ada nasib malang ngan lelaki.
lagipun, aku xcantik, xlemah lembut, xreti ngan budak², xreti mau berhias², xreti untuk beramah mesra.
ya, banyak sungguh kekurangan aku.
nampaknya memang xkahwin la aku..


down. and tiada semangat. it feels like i'm alone in this world.
but I know that I have HIM.
ya Allah, jika benar dia jodoh aku, tunjukkanlah aku ke jalan yang engkau redhai.
tetapi jika dia bukan untukku, hapuskanlah perasaan yang sudah berputik dengan mekarnya di hati ini.

No comments: